Вчимо віршик

вкл. .

 

Тема : «Лісові мешканці взимку.» Закріплювали знання про зовнішній вигляд звірів. Розширювали у дітей знання про тварин ;способи виживання і пристосування взимку, чим живляться . А ще вчили віршик:

 В лісі тихо, всі поснули,

 Шепчуть сосни :люлі -люлі,

Вліз ведмедик в теплу хату,

 Смокче лапу волохату,

Та не спить малий, зітхає

 Хоче меду, а немає.

Майбутні архітектори

вкл. .

 

  Багато спільного із сюжетно-рольовими, театралізованими іграми дітей дошкільного віку мають будівельно-конструкційні ігри. Їх справедливо вважають різновидом творчої гри, оскільки, крім певних знань, моторних, сенсорних навичок, моральних і вольових якостей, вони потребують активної роботи дитячої уяви, креативного мислення, уміння знаходити оригінальні рішення, ініціативно діяти у незвичних ситуаціях. Під час будівельно-конструкційних ігор усі ці якості динамічно розвиваються і випробовуються дітьми в єдності та взаємодії.
Будівельно-конструкційні ігри — різновид творчих ігор, у яких діти відображають навколишній предметний світ, самостійно зводячи споруди і обігруючи їх. Конструювання розвиває у дітей інтерес до будівництва, формує уявлення про процес зведення та готові споруди. Конструювати дошкільнята вчаться на спеціальних заняттях та під час самостійної ігрової діяльності

Щедрий вечір добрим людям!

вкл. .

 

 

  Важливе місце в навчально – виховній роботі з дітьми займає ознайомлення малят з традиціями українського народу, що склалися упродовж століть і збереглися до нашого часу. Людину робить сильною віра батьків, традиція роду, пам'ять народу. І щоб відтворити національну спадщину, нам слід повернути собі втрачені духовні якості, джерела народного буття, розповідати дітям історію народу, знайомити з традиціями і звичаями, обрядами, котрі сягають у глибину століть. Причетність до народної культури очищає душу дитини, пробиває  джерельця доброти і любові до народу, до світу, в якому  вона існує.

Будем рады видеть Вас в Baby House Club!